Min födelsedag.

Jag valde juh  en så otroligt dålig dag att fylla år på. Men ack vad glad jag ska vara. Jag var beräknad på julafton. Men det blev dagen innan. Ack så tur!

Detta år blev väldigt konstig födelsedag. Pappa och hans nya kom den 21:a dec och åt middag o firade mig. Den 22:a kom min mamma och firade mig. 23:e var det min man o vovven  och mina grannar. Jätte annourlunda än vad jag e van vid. Men men man blir juh äldre så födelsedagar är juh inte lika viktiga längre. Eller egentligen ska man juh göra det till en stor grej. Slå stort. Hyra typ en lyxbåt och checka in på Grand eller ngt sånt. Hm tåls att tänka på till min mans födelsedag.

På kvällen den 23:e på kvällen så hade min granne Jenny och Bobo en liten get together. Jätte mysigt. Med glögg, pepparkakor, vin och massa annat. Bla tårta som min man hade köpt med sig från sitt jobb. Samma tjej som gjorde våran bröllopstårta. 
Nu kom jag på att jag måste publicera en bild på vår bröllopstårta juh! Ska se vad jag kan hitta.

Jag , lite dragen... hiih






Min otroligt fina man!!!



Bobo- grannen!


Jenny-penny! Grannen!



Födelsedagstårtan. Visst e den fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0