Att söka jobb.

Ja ni, allt tyckerdet, alla vet det, men alla behöver göra det någon gång.
Jobbsökande.
Jag har varit sjukskriven ett tag och nu börjar det bli dax att söka jobb för mig. Men det  är sjukt svårt och jobbigt. Vad ska man säga, göra, tänka, ha på sig? Ja det vafr nog bara en del frågor som kretsar i mitt huvud. Men det finns tusen till.

Därför sökte jag lite på vad man bör tänka på. Men det är alltid samma sak. Va dig själv, ha inte för utmanat på dig, andas ja och gud vet allt.

Nu har jag iaf bestämt mig. Nu jävlar ska jag ha ett jobb. Det ska fan vara ett jobb jag vill ha och tycka är roligt!

Nu efter jul och nyår tar det ett tag innan alla börjar komma igång men sedan så ...

Arbetsmarknanden... NU KOMMER JAG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0