God morgon!

Efter en jobbig natt med täppt näsa har jag vaknat. Det första jag jag gjorde var att klä på mig gå ut med hunden på låååång promis och hem igen sen. Hopp in i duchen och tvättade håret. Efter det tog jag bort mitt nagellack jag hade sedan nyårsafton. Skit fint. Glömde att ta kort på det. Men jag gjorde guld glittriga toppar. Skit snyggt iaf. Sedan klippte jag av dem hel och hållet. As skönt. De var sjukt långa. Nu sitter jag i soffan och har ätit frukost filat och målat naglarna svart. Love!
Snart ska jag sätta gå med inköpslista. Idag är det storhandling av mat nämligen- Blääää. Någon som vill byta?
Nä nu ska jag sätta igång. Återkommer. Pussaa på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0