Julafton.

Julafton blev lite småcrazy. Jag och min man vaknade lite sent så vi fick väldigt bråttom. Vi gjorde iordning oss och packade och drog sedan iväg med Wilda till bussen. Vi kom precis när bussen kom. Attans vad tur man kan ha ibland,
Vi tog sedan bussen till ösmo och sedan bytte till pendeln till västerhaninge. Där blev vi hämtade av Svärfar. Tack för det! Annars hade vi aldrig hunnit till Kalle.
Asså jag är juh ingen kallefantast. Jag brukar snällt och sitta och titta i 10-15 min sedan tröttnar jag.
I år firade vi jul men min mans familj, hemma hos hans syster och hansföräldrar ( de bor grannar så vi gick emellan)
Blev mkt mysigt. 
Svägerska o svåger och min mans systerdotter Emilia.

Min man och hans svåger.Tomten också.

Min man och hans bror Rrobert.

Jag o Emilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0